Sayfalar

31 Ekim 2009 Cumartesi

İnternet Devlerinin Ofisleri

Günümüzün vazgeçilmez zımbırtısı internet üzerinde kalitesini veya kullanıcı kitlesini ispatlamış bir çok internet şirketi var ki azımsanmayacak miktarda insan için bu markalar internete açılan bir kapı, bazıları için en iyi iletişim aracı, bazıları içinse vakit geçirilebilecek en iyi network haline gelmiştir. Belkide temzilikçi olarak bile girmeyi kabul edebilecek, hayallerini bu şirketlerle süsleyen bir çok bilgisayarcıda vardır...

Google..Facebook...twitter...vb.

Peki markalaşmış, artık insanların ...... olmasaydı ben ne yapardım veya en azından iyiki varsın .... dedikleri bu şirketler popüler ürünlerini nerede nasıl geliştirdiler, geliştiriyorlar?

Geçenlerde gazetede google yeni ofisini açtı haberini okuyunca bende merak ettim ve bir kaç resim topladım...

İşte bir kaç internet devinin ofisinden görüntüler....

Google...
Facebook...

twitter...
tocquigny...

skype...









Siz hangi ofiste çaışmak isterdiniz?

3 yorum:

mürüvvet dedi ki...

sitelerin çok güzel, beğendim...:D

Fatih Tuna ÇETİNHAN dedi ki...

teşekkürler...

emlak dedi ki...

Çok güzel bir site. Başarılar :)