Sayfalar

8 Ekim 2009 Perşembe

e-tohum Kafe Toplantısı - Emre Kurttepeli(Mynet)

Burak Büyükdemir'in organizatörlüğünü yaptığı geleneksel etohum toplantısındaydık(08.10.2009). Bu toplantıda Burak Hoca etohum ahalisine Mynet'in kurucusu Emre Kurttepeli'yi tanıma ve tecrübelerinden yararlanma fırsatını verdi. Ayrıca mackolik.complex i de görmüş oldum vesileyle.


Tabi söz konusu Türkiye'nin önemli internet girişimlerinden olan Mynet olunca ilgi biraz daha fazlaydı hatta dinleyicilerden "ben bu adamı ayakta bile dinlerim" diyenler oldu.

Bir Endüstri Mühendisi olan Emre Kurttepeli Fornet'le başlayan girişimcilik öyküsünden Mynet'in kuruluş hikayesine, pazarlama politikalarından hedeflerine kadar bir çok konuda düşüncelerini bizle paylaştı.

Mynet'in kuruluşundan bugüne yaptığı stratejik hatalardan, yaptığı isabetli satın almalardan, değişen politikalarından samimiyetle bahsetti.

Ayrıca Mynet kullanıcılarının çoğunun 25 yaş üstü olduğunu, 15-20 yaş grubundaki kitlenin portalde az olmasının Mynet için bir problem olarak gözüktüğünü ve bunun üzerinde yaptıkları çalışmalardan bazılarını öğrenmiş olduk Emre Bey'den.

Burak Hoca'nın bir sorusu üzerine Emre Kurtepeli Türkiye'deki internet yasakları hakkında yorumunuda yaptı.

"Eğer youtube gibi bir şirket için Türkiye çok büyük bir pazarsa, Amerika'nın yaptığı gibi Türkiye youtube içerisinde kurallarına aykırı içerikleri denetleme mekanizmasını bulundursa siteyi kapatmak zorunda kalmaz" önerisi çok akıllıcaydı.

Konuşma sonrası etohum ilgililerinin soru ve önerilerini değerlendirdi. Hatta ayaküstü iş teklifi bile aldı diyebilirim.


Söyledikleri arasında en dikkatimi çeken şeyse "eğer şirketindeki çalışanlar senin her dediğine evet diyorsa, fark katamıyorsa şirketinde eleman fazlalığı vardır."

Çok keyifli bir toplantı oldu. Etohum ahalisinin çok şey kazandığını düşünüyorum. Bizlere vaktini ayırdığı için Emre Kurttepeli'ye ve bu ortamı hazırlayan Burak Büyükdemir'e çok teşekkür ediyorum.

Bir dahaki etohum toplantısında görüşmek üzere..

4 yorum:

selmankocael dedi ki...

mynet'i hiç samimi bulmuyorum. Sadece para kazanmak için yapılmış bir site. Çok faydalı araçları, siteleri, servisleri olmasına rağmen yalnızca ortada çok fazla kazı kız resmi olmasından dolayı tercih etmiyorum.
Global reklma anlayışına onlar da kaptırmışlar kendilerini. Emek ile, ancak yaptıkları ile ziyaretçi çekmeleri gerektiği yerde ucuz yolllarla, birkaç abaza erkeğin tıklamasına bakarak yanlış yola girdiler.
Yoksa seviyordum mynet'i. Benim internnette ilk tanıştığım sitedir.

mürüvvet dedi ki...

nasılsınız?iyimisiniz?dersleriniz nasıl?hayat nasıl gidiyor?inşallah iyisinizdir...bende kızmadığınıza sevindim.

Fatih Tuna ÇETİNHAN dedi ki...

herşey güzel. gördüğün gibi..

mürüvvet dedi ki...

:)