Sayfalar

15 Temmuz 2009 Çarşamba

Staj-1

Marmara Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümü zorunlu staj programının ilk yarısını gerçekleştirmek için uzunca bir süredir detaylı arayış içerisindeydim ve birazda kriz dönemi olması sebebiyle uygun bir firma bulmakta zorlandım ama sonunda FENN Bilgi Teknolojileri(efiyat.com)tarafından kabul edildim ve 1 haftalık staj deneyimimi gerçekleştirmiş oldum.

FENN BT'nin şu anda geliştirdiği tek proje var; www.efiyat.com. Bildiğiniz üzere efiyat.com sıradan alışveriş sitelerinin aksine satış değilde satış yapan sitelerdeki benzer ürünlerin fiyatlarının sıralamasını yapıyor.

Nasıl mı?
Mesela ben iPhone almak istiyorum ve tabiki cebime en uygun mağazadan almak istiyorum. İşte o zaman efiyat.com a girip iPhone ürününün satışını yapan mağazaları ve en ucuzdan pahalıya doğru sıralamayı görüp cebime uygun olan mağazadan iPhone umu alıyorum.

efiyat tabiki fiyat karşılaştırması yapan tek site değil ama benzerlerinden farkı asıl amacının sosyal alışveriş network ü oluşturması ve farklı bir akımın öncüsü olması diyebiliriz. Bu konuyla ilgili detayları ve efiyat.com'un girişimcilik hikayesini icra kurulu başkanımız Ömer KARACA'nın ağzından dinleyin-->>

Şirkette bulunduğum 1haftalık süre içerisinde çok güzel bir ortam olduğunu ve paylaşmayı seven bir ekiple çalışacağımı görmek beni mutlu etti. Şu anda öncelikli hedefim 30 iş gününü bir an önce doldurup tatile koşmak değil, alabildiğim kadar gerekli bilgiyi alıp bilgiyi ürüne çevirebilen birisi olabilmek. Umarım staj sonunda hedefime ulaşmış olurum ve daha fazla bilgiyi burada paylaşırım.

Görüşmek üzere...

Hiç yorum yok: