Sayfalar

15 Ekim 2010 Cuma

32. KITALARARASI İSTANBUL AVRASYA MARATONU

1979'dan bu yana aralıksız devam eden bir gelenek Avrasya Maratonu. Bu geleneğin ilk galibi de 2:35:39´luk derecesiyle Zonguldaklı atlet Hasan Saylan olmuş 79'da. Maratonun nasıl, hangi şartlarda başladığına kısacası tarihçesine bir göz atın...

Maratona ilk defa iki sene önce katılmıştım. Asya'dan Avrupa'ya ilk yürüyüşümüzü yapmıştık. Çok güzel, eğlenceli olmuştu ama bi daha katılamadım. Geçen gün Kadıköy'de 32.koşu için kayıt yaptırdım ve resimde gördüğünüz numarayla maratonun en iddialı isimlerindenim.

Hava şartlarına bağlı olmak şartıyla eşofmanlarımı giyip pazar sabahın köründe Acıbadem'de olmayı planlıyorum. Senede bir ele geçen bu fırsatı değerlendirmek istiyorum. Madalya için umutluyum.

Haydi Türkiye Avrupa'ya yürüyelim:)

Hiç yorum yok: