Sayfalar

6 Kasım 2009 Cuma

Smartphone'da E-book Okuma

1(bir) seneden fazla süreden beri HTC nin Qtek 8500 modelini kullanıyorum. Bildiğiniz gibi içerisinde Windows Mobile 5.0 işletim sistemiyle beraber geliyor. Bende telefonum bu işletim sistemine sahip olduğu halde ilk defa telefonumda e-book okuma ihtiyacı hissettim ve bunu nasıl yapacağımı tam olarak bilmediğimi...

Peki niye hissetttim? Çünkü bazı çevrelerin her yazılımcının, yazılımcı olmak isteyenin okuması gerekir diye bahsettikleri bir kitabın e-book u elime geçti.

Martin Fowlerin Refactoring kitabından bahsediyorum...

Kitabtan övgüyle bahsedilmesi ve kitabın ilgimi çekmesi, WM 5.0 telefona sahip olmam gerçeğiyle birleşince kitabı neden telefonumda okumayayım sorusu ortaya çıktı ve bunu nasıl yapacağımı araştırdım.

Bu konuda öncelikle kullandığınız e-book okuma programı ve elinizdeki elektronik kitabın formatı önemli. Yani kitabın kullandığınız program için geçerli bir formatta olması gerekiyor. Ben daha fazla lafı gevelemeden yazıyı daha açıklayıcı bir yazıya bağlamak istiyorum.


Olurda bu kitabı okuma düşüncemi gerçekleştirebilirsem belki kitap hakkındada birşeyler yazabilirm...

Tüm blog servisi adına teşekkür ederim...

Görüşmek üzere..

Hiç yorum yok: