Sayfalar

10 Kasım 2009 Salı

Sanalkurs.net Bilgi Patlamaları Bilişim Seminerleri

Boğaziçi Üniversitesi'nde bilişimciler için bulunmaz fırsat. 22 Kasım 2009 saat 12:00'da sanalkurs.net in desteğiyle gerçekleştirilecek etkinlikte birbirinden değerli konuşmacılar sizlere bilgi patlaması yaşatacak. Logo'dan Bilal Akçay, C# Türk'ten Yunus Özen, Hakkı Öcal, Siraceddin El, Hakan Çamoğlu ve Abdullah Tekin etkinlikte sizlerle olacak.

Eğer katılmak istiyorsanız bir an önce kaydınızı yaptırın, çünkü kayıtlar sınırlı. Kayıt ve ayrıntılı bilgi için sanalkurs.net adresini kullanabilirsiniz.

Ayrıca katılımcıları sürpriz hediyelerde bekliyor. Duyduk duymadık demeyin! Bilgi Patlamalarında buluşalım!!

Görüşmek üzere...

4 yorum:

Seval dedi ki...

İstanbulda olsaydım kesinlikle kaçırmayacağım bir etkinlik olurdu. Haber için teşekkürler. İyi bloglamalar.

mürüvvet dedi ki...

Bu toplantıya katılmayı düşünüyorsundur.Bazı toplantılarda size işe yarıyor dimi.Hayırlı günler...

mürüvvet dedi ki...

bu etkinlik nasıl geçti eğer katıldıysan...Bende merak ettimde o yüzden sordum kusura bakmayın...

Fatih Tuna ÇETİNHAN dedi ki...

maalesef sınavlarım olduğu için katılamadım. katılmış olsaydım burda seminer notlarını paylaşmak isterdim ama olmadı...