Sayfalar

9 Kasım 2009 Pazartesi

ARKO - Adam Gibi Bakım!

Sabah lavabonun üzerinde arkadaşımın ARKO traş köpüğünü görünce farkında olmadan, 2-3 günde bir 10-15 dk mızı alan bir eylem için kullandığımız, olmassa olmazımız olan ülkemizin sahip olduğu ciddi markalardan(%100 Türk sermayeli) birini(ARKO) yeterince önemsemediğimizi, şirketin bu noktaya nasıl geldiğini ve gurur duymamız gereken bu tablonun ne ara oluştuğunu hiç sorgulamadığımı farkettim.

Aslında hikaye
Mehmet Rıfat Evyap'ın Erzurum'da sabun üretimine başlamasıyla başlıyor, oğulları Fikret-Fethi Evyap'ın kattığı enerjiyle ara vermeden devam ediyor.

Satış ve finanstan sorumlu icra kurulu üyesi, Fikret Evyap'ın oğlu Mehmet Evyap'ın şirketle alakalı röportajını okuduğunuza pişman olmayacaksınız...

Evyap, günümüzde sabundan duş jeline, şampuandan tıraş ürünlerine, kremden deterjana, bebek bezinden diş macununa kadar geniş bir kategoride; 100'ü aşkın ülkeye sunduğu ürünlerle başarılı bir şekilde yoluna devam ediyor.

Bulunduğu kategorilerde yüksek tüketici beğenisi ve pazar payına sahip olan Evyap Duru, Arko, Evy Baby, Evy Lady, Gibbs, Fax, Sanino ve Savoy markaları ile ilk 100 Türk sanayi şirketi arasında yer almaktadır.


Arko erkek bakım serisi ise yolculuğuna 1957 yılında tıraş sabunuyla başladı. Arko tıraş kremi, Arko tıraş köpüğü ve Arko tıraş jeli takip eden yıllarda tıraşa hazırlık ürünleri kategorisine katıldı.

Arko; tıraş sonrası bakım ürünleri kategorisinde ise tıraş kolonyası ile bir ilke imza atarak bir alt kategori yarattı. İlerleyen dönemlerde Arko tıraş sonrası losyon ve balm ile ürün yelpazesini genişletti ve 2006 yılında bir ilke imza atarak Türkiye'nin ilk tıraş sonrası kremini piyasaya sundu.

Arko erkek bakım serisine ise en son olarak Arko tıraş bıçakları katıldı. Tek bıçaklı T1, çift bıçaklı T2 ve T2 Pro ve üç bıçaklı System 3 artık raflarda.

"Kullanın karşılığını alacaksınız"

Başarılar Arrkooooooooooooooooooooo...

kaynak: arko.com.tr

Hiç yorum yok: