Sayfalar

28 Mayıs 2009 Perşembe

3. Ulusal Kariyer Panayırı 2009

Sezonun sonlarına gelinirken öğrencilerin veya mezunların kariyerlerini iyi noktalara getirebilecekleri, staj ve iş bulma konusunda girişimde bulunabilecekleri etkinlikler sıcaklara rağmen son hızıyla devam ediyor.

Bu gün Harbiye Askeri Müze'de düzenlenen 3. Ulusal Kariyer Panayırı'na katıldım. Carrefour'dan YapıKredi'ye, AvivaSA'dan Kariyer.net'e birçok sektörden 100'e yakın firma PERYÖN sayesinde panayırda bir araya geldi. Herhangi bir şekilde (part-time, yarı zamanlı, tam zamanlı) iş arayan yeni mezun, öğrenci veya benim gibi staj arayışında olanların işten çıkarılma haberlerinin ve ekonomik krizin arttığı, iş bulmanın gerçekten zor olduğu bir dönemde şirketlerle yakın iletişime geçebilmesi için çok iyi bir fırsat olduğunu düşünüyorum.

Panayırın katılımcı firmaları açısından bakmak gerekirse, şirketlere kampanyalarının reklamlarını yapma ve açık pozisyonlarını daha kolay ve kaliteli elemanlarla kapatma imkanı sağlamıştır die düşünüyorum.

Panayırda şirketlerin yanı sıra farklı üniversitelerden öğrenci kulüplerinin olması da panayırı renklendirmiş. Marmara Üniversitesinden Endüstri Mühendisliği Kulübü ve Community Club
katılımcı kulüpler arasındaydı. Stand daki arkadaşlarla bir süre sohbet etme fırsatım oldu. Bu fuar kulüpler içinde kendi reklamlarını yapma ve etkinliklerini daha geniş kitlelere duyurma açısındanda iyi bir fırsat olduğu izlenimini aldım.

Panayır bugün itibariyle bitmiş değil yarın(29.05.2009) da devam edecek. Hatta şirketler 2.gün daha fazla katılım bekliyorlar. Katılmanızı tavsiye ederim. Yarının programına ve panayırla ilgili ayrıntılı bilgi ye buradan ulaşabilirsiniz...

Görüşmek üzere...

3 yorum:

selmankocael dedi ki...

kolay gelsin. Bulabildin mi bari staj?????

fatih tuna çetinhan dedi ki...

başvurudan ileriye gidemedim:D

Adsız dedi ki...

Başarılar dilerim.Kolay gelsin... :)